Leo pero eres todo un artista! :)

Ai Leo estás feito un artista! Cantas, bailas, xogas cos puzzles, pintas...Segue así como ti eres, con esa duzura que che caracteriza, vémonos pronto :)

Un bico xigante! :)




Sofía pero que ben traballas! :)

Sofía encántame todo o que estás facendo, con traxe incluído ;)

Segue co teu sorriso sempre! :)

Un bico xigante! :)